Dagsorden og beslutninger til bestyrelsesmøde onsdag d. 25 februar

Ønskes uddybende information omkring beslutninger truffet til mødet, er I velkomne til at kontakte bestyrelsen.

  • Referat fra sidste møde.
  •  Legeplads, genopretning & evt. ny-installationer
    • Svævebanen er fortsat nedtaget og den bliver sat op igen (tidspunkt ikke fastsat).
  •  Åbrinken 60 år, festudvalgets arbejde
    • Den 12. september 2015 afholdes 60 års fødselsdag i Åbrinken. Yderligere information vil blive distribueret via Facebook samt husomdelt nyhedsbrev snarest.
  • Fibernet i Åbrinken
    • Business case på implementering af fibernet i Åbrinken er præsenteret. Bestyrelsen undersøger muligheden for at etablere fibernet sammen med fibernetgruppen, for at fremsætte et forslag til generalforsamlingen.
  • Asfaltarbejder for 2015, Åbrinken som privat fællesvej sammen med LTK
    • Bestyrelsen tager teten på pålægning af ny asfalt. Der afventes med ændringer af vejarealer indtil efter pålægning af asfalt, dog undersøges etableringsomkostninger, som vil blive fremlagt på næste generalforsamling.
  • Ændringer til hjemmesiden
    • Diverse, som vil blive opdateret inden for de næste par uger.
  • Byggesager og deres behandling
    • Bestyrelsens indstilling til byggesager kommer ikke til at have betydning for den enkelte boligejers byggeprojekter.
  • De grønne områder
    • Der arbejdes på at ændre legepladsen areal
  • Fjernvarme, ændring af a conto opkrævning.
    • Der er taget imod nedsættelse. Bestyrelsen er enige om at hæve beløbet igen efter to måneder.
  • Evt.
    • Udlån af borehammer og stiger hos Jakob Schilder-Knudsen i nummer 165
  • Næste møde
    • Den 8. april 2015

4 Comments on “Dagsorden og beslutninger til bestyrelsesmøde onsdag d. 25 februar

  1. Hej. Tak for den fine hjemmeside og for referater fra bestyrelsesmøderne. Jeg har et spørgsmål til referatet for punktet vedr. byggesager. Hvad betyder det, at bestyrelsens indstilling til byggesager ikke kommer til at få betydning på den enkelte boligejeres byggeprojekt?

    Vh
    Henrik, 33

    Like

    • Hej Henrik,
      Tak for ris af hjemmesiden 🙂
      Tidligere var der krav om, at grundejerforeningens bestyrelse (og eventuelt også naboerne) skulle godkende byggeprojekter på forhånd. Kommunens tekniske forvaltning har på et møde 22. januar oplyst, at dette ikke længere er tilfældet. Der er ganske vist krav om høring ved visse typer af projekter, men det vil kommunen selv foretage i overensstemmelse med gældende lovgivning. Man behøver altså ikke at sende byggeprojekter til grundejerforeningens bestyrelse, før de sendes til kommunen.
      Vi vender tilbage snarest med et uddybende referat af mødet med LTK, og hvilke konsekvenser det har for bestyrelsens rolle i byggesager.
      De bedste hilsner
      Martin, 40

      Like

      • Tak for svar, glæder mig til at høre mere fra dette møde. Og så havde jeg kun ros og ingen ris til hjemmesiden:-) Henrik

        Liked by 1 person

      • Haha, undskyld. Mente ros (“i” og “o” er naboer på tastaturet. Slåfejl).

        Like

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google photo

Du kommenterer med din Google konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: